Fă din biroul tău de acasă un spațiu minunat care să-ți reflecte personalitatea
Lucrul de acasă a devenit mai important ca niciodată de când a început era Covid-19. Potrivit unui studiu, peste jumătate dintre companiile din România aleg reîntoarcerea parțială la birouri, într-un sistem de ture prin rotație a angajaților sau întoarcerea pe bază de voluntariat a unui număr limitat de angajați.
Acest lucru înseamnă că cealaltă jumătate a ales să muncească de acasă. La studiu au participat 800 de companii, 21% dintre ele făcând parte din categoria companiilor mari, 36% medii și 43% companii mici și microîntreprinderi.
Însă pentru angajații și persoanele care încă lucrează de acasă, o nouă schimbare a decorului propriului birou poate fi o variantă care să îți convină. Desigur, cel mai determinant factor de decizie care a stat la baza întoarcerii la birou este specificul activității firmelor. 54% dintre companiile de IT și 70% din cele Telecom au ales varianta lucrului de acasă.
Lucrezi de acasă? Atunci acest articol este potrivit pentru tine.
Pentru a fi productivi lucrând de acasă avem nevoie de spațiul nostru dedicat de lucru, biroul nostru propriu. Acest spațiu trebuie să ne ofere confort și liniște pentru a putea să ne concentrăm la ce avem de făcut. Dar pentru productivitate și sfaturi legate de lucrul de acasă, avem articolul „Sfaturi utile pentru lucrul de acasă”. În acest articol ne vom concentra pe partea frumoasă, și anume pe decorul locului tău special de lucru. Pe biroul tău propriu.
Spațiul de lucru ne influențează extrem de mult productivitatea. La birou alături de colegi e diferit. Acolo vezi oamenii că lucrează. Vezi implicare. Are cine să te motiveze. Dar acasă la tine? Ești doar tu cu tine. Pentru a crea un mediu extrem de plăcut avem nevoie de un stil superb care să ne încânte, să fie pe măsura personalității noastre. Acasă la noi avem posibilități nelimitate. Putem avea spațiul decorat exact așa cum vrem noi!
Ce ai nevoie pentru biroul tău?
Când ne gândim la decorul casei, cel mai simplu este să răspundem la niște întrebări:
- cât spațiu ai nevoie pentru birou în sine?
- de ce lucruri ai nevoie lângă birou?
- ce lucruri vei pune pe birou? Monitorul? Laptopul? Boxele? O imprimantă?
- ai nevoie de mai multe sertare în jurul tău?
- ai nevoie de rafturi multe pentru cărți, mape și alte dosare?
- vrei ca spațiul tău să aibă lumină naturală?
- ai nevoie de liniște ca să poți lucra?
- ai nevoie de un spațiu mai simplu sau mai încărcat?
- lucrurile pe care le desfășori sunt confidențiale? (în cazul în care nu sunt, probabil poți lucra și în living, dar în caz contrar ai avea nevoie de o cameră încuiată)
Gândește-te la aparatura pe care o vei folosi. Dacă biroul tău se află în mijlocul camerei va trebui să organizezi cablurile și să le ascunzi cumva. Alegerea biroului perfect se face ținând cont de spațiul pe care îl ai la dispoziție cât și de poziționarea acestuia. Un birou situat la colț îți va permite împărțirea spațiului de lucru în două. Nu uita că ai nevoie de electricitate, deci neapărat o priză și un prelungitor în apropiere.
Iată câteva exemple de apartamente din baza noastră de date care s-ar putea să te intereseze. Au spații suficiente pentru a include și un birou personal.
Apartament cu 4 camere de vânzare în Gheorgheni
Apartament cu 3 camere de vânzare în Centru