Sfaturi utile pentru lucrul de acasă | Napoca Imobiliare

Din cauza situației actuale și a măsurilor luate împotriva răspândirii noului coronavirus, multă lume este nevoită să lucreze de acasă, inclusiv agenții imobiliari. Următoarele sfaturi utile pentru lucrul de acasă vă pot ajuta să rămâneți productiv și să vă mențineți echilibrul.
Mențineți-vă orele regulate de lucru

Setați un program și respectați-l, sau mai bine spus forțați-vă să îl respectați. Lucrul de acasă îți permite mai multă flexibilitate, iar acesta este și farmecul. Gândiți-vă care este momentul zilei în care sunteți cei mai productivi și reglați-vă orarul după acest criteriu. Unii oameni sunt mai productivi dimineața, unii la amiaz iar alții seara. Important este să vă setați prioritățile zilnice astfel încât să aveți suficientă energie pentru a avea un randament maxim atunci când lucrați.
Actualizați-vă lista de activități zilnice în fiecare dimineață
Când lucrați de acasă și nu este nimeni în jur care să te verifice poate fi dificil să urmăriți ceea ce trebuie să faceți pe parcursul zilei de muncă. E ușor să pierdeți din priorități, sarcini și termene deoarece sunt o multitudine de lucruri ce vă pot distrage. Așadar, începeți ziua examinând prioritățile actuale. Când faceți lista de sarcini fiți concentrat asupra ei 100%. Stabiliți clar obiectivele și limitele de timp pentru fiecare sarcină, și după ce finalizați sarcina bifați-o pe listă. Această tehnică este simplă, eficientă și satisfăcătoare.
Stabiliți reguli de bază cu persoanele cu care conviețuiți
Stabiliți reguli de bază cu celelalte persoane din casa dumneavoastră sau care vă împărtășesc spațiul pentru perioada când lucrați. Dacă aveți copii, ei au nevoie de reguli clare despre ce pot și nu pot face în acea perioadă, astfel încât să nu vă deranjeze. O mulțime de lucruri vă pot distrage atenția acasă în timp ce lucrați.
Păstrați un spațiu dedicat pentru activitățile de birou
Ideal ar fi să aveți un spațiu dedicat pentru activitățile dumneavoastră, un birou mare, încăpător și un scaun confortabil, toate acestea fiind situate într-o cameră liniștită care să aibă lumină naturală. Știm totuși că totul depinde de spațiul util de care dispuneți acasă și aici sunteți nevoiți să vă adaptați.
Modul avion
De preferat când lucrați, pentru a fi 100% productivi, ar fi dezactivarea notificărilor de pe telefonul principal sau chiar punerea acestuia pe modul avion. Este recomandat să aveți un telefon dedicat activităților de la lucru care nu vă va distrage atenția. Pe această cale vă recomandăm evitarea utilizării rețelelor sociale deoarece vă puteți pierde ore în șir doar uitându-vă inutil la ce au mai postat alții.
Nu uitați de pauze
Deși am concentrat majoritatea acestui articol asupra modului de a rămâne productiv în timp ce muncim de acasă, uneori se poate întâmpla contrariul. Credem că, muncind de acasă, vom putea face mai multe lucruri, deoarece vor fi mai puține distrageri. Prin urmare, uneori sfârșim prin a lucra prea mult, ceea ce, de asemenea, omoară productivitatea.
Pauzele sunt importante și vă oferă oportunitatea de a vă deconecta pentru scurt timp de la muncă și stres.
Deși luarea pauzelor poate părea contraproductivă, pauzele scurte poate crește de fapt productivitatea și nivelul de creativitate.
Utilizați aplicații pentru videoconferințe

Munca de acasă poate fi destul de tristă uneori, mai ales dacă sunteți singuri și trăiți singuri. Folosiți-vă de tehnologie și vorbiți cu colegii, cu echipa și cu clienții. Vă va ajuta să vă simțiți mai bine. Există o mulțime de aplicații pe care le puteți utiliza pentru videoconferințe:
- Facebook Messenger
- Whats’s App
- Skype
- Google Hangouts
- Facetime
Aici depinde de preferința dumneavoastră dar și a persoanelor cu care intrați în contact. În cazul unei videoconferințe cu un client, e recomandat să vă adaptați platformei pe care acesta o utilizează sau să găsiți alternative cât mai simple și ușor de folosit pentru a păstra eficiența.
Aveți grijă în privința securității digitale

Doar pentru că nu sunteți la birou, nu înseamnă că nu sunteți o țintă pentru hackeri. Calculatorul dumneavoastră de lucru reprezintă o atracție pentru hackeri și persoane cu intenții rele, așa că aveți grijă să lucrați în siguranță.
- Fiți conștienți de modul în care politicile companiei dvs. de rețea, cum ar fi utilizarea Wi-Fi, dispozitive personale și multe altele.
- Utilizați o mentalitate „am încredere, dar verific mai întâi” pentru documentele primite prin mail.
- Utilizați o rețea virtuală virtuală (VPN) de afaceri pentru criptare. Organizațiile mai mari pot avea o soluție VPN aprobată.
- Învățați cum să obțineți asistență IT și să raportați amenințări la securitate.
- Închideți ușa camerei pentru a evita divulgarea de informații sensibile membrilor sau vizitatorilor familiei.
Avantajele telecomunicației de la domiciliu sunt numeroase, însă există și unele dezavantaje cu privire la lipsa de productivitate, distragerea atenției, amânare, probleme de autodisciplină, lipsă de comunicare etc. În cazul de față, măsurile luate de unele agenții imobiliare și numeroase firme includ munca angajaților de acasă și este important pentru fiecare din noi să înțelegem avantajele și dezavantajele muncii de acasă și să încercăm să avem același randament ridicat oriunde am fi.
Pentru a lucra eficient acasă este nevoie de mai mult decât o conexiune bună la internet de mare viteză și conferințe video.
Începeți să puneți aceste sfaturi în practică acum pentru a vă eficientiza rutina și a vă spori productivitatea.
Napoca Imobiliare vă este alături în continuare!
Chiar dacă ne aflăm într-o situație critică care ne ține la distanță, echipa Napoca Imobiliare vă este alături. Puteți apela în continuare cu încredere la serviciile noastre! 💯✅
Contact: Click Aici