Napoca Imobiliare a participat la conferinta “Cum am devenit client centric” organizata de Clubul Profesionistilor in Imobiliare
Am zis DA! la invitatie.
Echipa Napoca Imobiliare a raspuns afirmativ invitatiei lansate de Clubul Profesionistilor in Imobiliare, pentru a participa la conferinta ” Cum am devenit client centric”. Au fost 2 zile axate pe cum sa intelegem mai bine clientii si cum sa ii servim cu succes.
Colegii nostri au participat la discutii si workshopuri educative, pe teme interesante si de actualitate.
Conceptul de client centric
Conceptul de client centric, tema conferintei reprezinta o metoda de a derula afaceri orientate in primul rand catre client, prin plasarea acestuia in centrul serviciului . Acest concept da o altfel de valoare clientilor prin imbunatatirea experientei acestora cu produsele sau servicile. Napoca Imobiliare pune accent pe aceste aspecte, implementand acest concept.
Vanzarea prin exclusivitate
Vanzarea prin exclusivitate au fost unul dintre subiectele abordate in prima zi. Vanzatori sunt destul de reticenti fata de aceasta modalitate de colaborare cu agentiile imobiliare. Aceasta situatie este din cauza lipsei de informatii privind acest tip de contract. Agentiile profesioniste investesc bani si timp pentru a intermedia o asemenea tranzactie. Proprietatea va fi promovata intens, prin banner, anunturi in ziare si reviste cu specific imobiliar, internet, agentia avand rolul si obligatia de a investi in promovare pana la vanzarea proprietatii. Agentul imobiliar ar putea obtine un pret cat mai mare, dar real de vanzare, interesul fiind reciproc iar, comisionul va fi raportat la pretul de vanzare.
Am participat la training
De asemenea in prima zi, colegii nostri au participat la un training sustinut de Dan Tiganu pe tema “Structura procesului de vanzare – un major dez/avantaj competitiv”.
Au fost identificate 3 tipologi de cumparatori:
Cel mai intalnit cumparator
Cel din urma, facilul este cel mai intalnit cumparator, cu care colegi nostri au de a face. 44% dintre cumparatori clujeni fac parte in aceasta categorie. Dupa primul contact putem observa ca acesta cauta dezorganizat, nu stie ce vrea sa cumpere, pare putin superficial, nu are timp mult la dispozitie. Dar odata identificata corect nevoia acestui tip de client el se poate tranzactiona foarte usor.
Ziua II
Ziua a doua a debutat cu un workshop interactiv, sub forma unui joc The Leadership Game care pune accentul pe fiecare membru al echipei . Jocul a fost sub forma unor cartonase cu afirmatii si intrebari la care colegii nostri au facut fata cu brio fiind felicitati de organizatori pentru spiritul de echipa si sustinerea reciproca de care au dat dovada.
Workshop pe dezvoltarea abilitatilor de vanzare si negociere
Al doilea workshop interactiv a pus accentul pe dezvoltarea abilitatilor de vanzare si negociere abilitati necesare pentru succesul unui agent imobiliar.
Subiectele care au fost dezbatute in cadrul workshopului au fost:
- cele mai uzuale tactici de vanzare si de ofertare
- diferenta dintre caracteristici – avantaje – beneficii
- importanta locatiei si cum poti beneficia strategic de locatie
- modelul de personalitate DISC explicat pe intelesul tuturor
- explicarea portilor perceptiei si importanta transmiterii mesajului pe canalul preponderent al interlocutorului tau
Valorile dupa care ne ghidam : increderea, respectul, calitatea, reprezinta elemente cheie care ne diferentiaza pe piata imobiliare clujeana, iar acest lucru a fost remarcat si in cadrul evenimentului la care colegii nostri au luat parte, primind felicitari atat din partea organizatorilor cat si din partea colegilor de breasla.
Multumim imobiliare.ro pentru invitatie!