Skip to content

Căutăm asistent manager cu experiență juridică!

Agenția Napoca Imobiliare este în căutarea unui asistent manager în Cluj-Napoca și Oradea

De peste 7 ani de zile contribuim la dezvoltarea oamenilor din cadrul agenției, reușind să atingem împreună cele mai înalte standarde. De-a lungul timpului am creat legături strânse cu oameni pasionați, dornici de noi provocări, într-un mediu prosper și foarte dinamic.

În ultimii ani am obținut distincții importante la marile evenimente naționale din domeniul imobiliar (premiul pentru cea mai eficientă investiție în educație, premiul pentru cea mai accelerată ascensiune, agenția anului 2020 în Cluj-Napoca) datorită proceselor, obiectivelor îndrăznețe și a oamenilor ce fac parte din echipa noastră.

Suntem în continuă expansiune și dorim să avem alături de noi oameni cu spirit antreprenorial, oameni care își doresc să obțină performanță și au nevoie de un mediu care să le faciliteze și accelereze dezvoltarea!

Beneficiile tale

Acces la resursele companiei

Vei avea acces la resursele noastre pe care ți le vom pune la dispoziție pentru a putea să îți desfășori munca cu ușurință și într-un mod fluid și corespunzător.

Traininguri de specialitate

Vei putea participa la training-urile de specialitate din domeniul imobiliar asigurate săptămânal cât și la mentoring alături de liderii echipei.

Brand puternic

Îți vei desfășura activitatea în cadrul unui brand puternic cu reputație și recomandări în piața imobiliară, lucru care îți va facilita ușurința de a obține încrederea clienților.

Instrumente de lucru

Vei primi propriul birou cu instrumente de lucru necesare, într-un spațiu nou și modern dintr-o zonă accesibilă din Cluj-Napoca sau Oradea.

Suport și înțelegere

Vei face parte dintr-o echipă profesionistă și vei lucra alături de colegi cu experiență vastă în imobiliare. Vei primi suport pentru a-ți îndeplini cu succes sarcinile.

Posibilitatea promovării

Cariera nu se oprește la aceeași funcție și îndatoriri. Pe parcurs vei putea atinge noi nivele în cadrul companiei.

Salariu motivant

Vei primi un salariu motivant care să te satisfacă din punct de vedere financiar. Salariul se discută la interviu în funcție de experiență.

Dezvoltare personală și profesională

Punem accent pe dezvoltarea echipei noastre. Suntem conștienți că reușitele și rezultatele pozitive sunt rezultatul unei munci inteligente.

Pentru cine este potivit?

  • Persoane cu experienta in domeniul juridic de minim 1 an
  • Persoane cu experienta/ aptitudini domeniul managerial
  • Studii superioare – Facultatea de Drept finalizată

Cum arată candidatul ideal?

Atenție! Nu este post de secretariat!

Ești candidatul ideal dacă:

  • Adopți o ținută business;
  • Ai experiență obligatorie pe un post de: jurist sau avocat de minim un an;
  • Ai experiență în domeniul managerial ( opțional );
  • Ai o prezență plăcută și o atitudine pozitivă;
  • Ești o persoană creativă, serioasă și atentă la detalii;
  • Te caracterizezi prin fluență și corectitudine verbală și gramaticală;
  • Ești o fire organizată, care planifică și respectă termenele limită;
  • Ești o fire comunicativă și ai abilități foarte bune de relaționare;
  • Te descurci excelent cu calculatorul, internetul și nu îți este teamă să lucrezi cu Word, Excel și PowerPoint;
  • Ești o persoană corectă, integră și inovativă care promovează valorile și viziunea companiei în relația cu colegii si cu mediul extern;
  • Ești o persoană care își dorește să crească profesional dar și să se dezvolte la nivel personal si acționează în sensul acesta;
  • Îți dorești să lucrezi într-o echipă coezivă și dinamică.
de-lucru

Descrierea atribuțiilor

  • Redactarea de antecontracte;
  • Redactarea de somații;
  • Modificări/ actualizări în regulamente și proceduri;
  • Analiza raportărilor interne și transferul de concluzii Managerului General;
  • Organizarea și prezentarea ședințelor săptămânale/ lunare la nivel de organizație;
  • Adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine;
  • Coordonarea și evaluarea performanței departamentului din subordine;
  • Se asigură de buna funcționare legislativă a desfășurării activității agenției, precum și a tranzacțiilor imobiliare încheiate prin antecontracte, acte adiționale, etc;
  • Subordonare directă a Managerului General.

Împreună punem bazele carierei tale de succes în cadrul Napoca Imobiliare!

Rolul pe care îl vei ocupa în cadrul companiei este foarte important deoarece, reprezintă eficientizarea coordonării împreună cu MANAGERUL GENERAL, a activității departamentelor din subordine și asigurarea desfășurării activităților într-un cadru legal conform regulamentelor si procedurilor interne

Crezi că te potrivești?

Completează formularul de înscriere de mai jos. Atașează CV-ul tău și te vom contacta.

    Prenume*

    Nume*

    Adresa ta de email*

    Număr de telefon*

    Subiect*

    Scrisoare de intenție*

    Incarcă CV .pdf / .doc / .docx / .jpeg / .png (dimensiune maximă fișier: 8MB)*

    Prin utilizarea acestui formular sunteti de acord cu stocarea si prelucrarea datelor dvs. pe acest site web*

    Descrierea companiei

    • Napoca Imobiliare este o companie de top pe piața imobiliară din Cluj-Napoca, iar principalul nostru obiect de activitate este intermedierea tranzacțiilor imobiliare.

      • În 2021 am câștigat premiul „Agenția imobiliară a anului 2020 în Cluj-Napoca”
      • În 2019 am câștigat premiul pentru „Ascensiune Accelerată în Cluj-Napoca” la Gala Națională a Profesioniștilor în Imobiliare.
      • În 2018 am câștigat premiul pentru „Cea mai eficientă investiție în Educație” la Gala Profesioniștilor în Imobiliare.

      Vezi mai multe detalii despre Napoca Imobiliare aici.

    Urmărește-ne pe rețelele sociale