Generatia Millennials
Cine este Millennials?
Generatia Millennials este alcatuita din persoanele cu varste cuprinse intre 18-37 de ani. Fata de generatiile anterioare, acestia se deosebesc prin cateva caracteristici specifice. Un prim atribut al acestora este ca au crescut odata cu evolutia internetului si a dezvoltarii telefoniei mobile de tip smartphone. Cu alte cuvinte, mediul online este cel in care isi petrec majoritatea timpului. Sunt persoane independente, dornice de cunoastere si pretuiesc experientele traite in detrimentul lucrurilor materiale. Si cererile lor privind domeniul imobiliar sunt diferite. De aceea, noi ne-am gandit sa ti le facem cunoscute prin acest articol.
Preferinte imobiliare
Simtul proprietatii scazut
De mici ne facem un plan in ceea ce priveste viitorul. Primul pas este stabilitatea in cariera, al doilea este gasirea unei locuinte, implinirea pe plan personal si in final intemeierea unei familii. A fi proprietar a unei locuinte este o realizare imensa in zilele noastre. Insa, generatia millennials nu crede de cuviinta ca este necesar sa cumpere o casa, cand poate sa o inchirieze. Un angajament pe termen lung la banca, dar si in alegerea locuintei sunt evitate. In plus, chiria din prezent poate fi schimbata cu usurinta pe viitor in functie de evolutia nevoilor personale.
Energie verde
Generatia Millennials este atenta la natura si mediul inconjurator. In comportamentul lor, consumerismul este caracteristic stilului minimalist. Acest stil este caracterizat prin reciclarea deseurilor, explorarea energiei prietenoase cu mediul si evitarea excesului. Sa folosesti doar ceea ce ai nevoie si sa nu faci abuz de lucrurile materiale este destul de greu cand suntem ispititi de tot felul de reclame. Locuintele care promoveaza energia nepoluanta si regenerabila le straneste interesul. Sunt tot mai multe tehnologii care reduc consumul considerabil al utilitatilor, respectiv al facturilor.
Casa inteligenta
Fiind activi o mare parte din timpul lor in mediul online, aceasta generatie utilizeaza numeroase instrumente tehnologice in toate domeniile. De la echipamentele electrocasnice pana la cele folosite la locul de munca, acestea au avantajul de a amplifica viteza de rezolvare a unei sarcini si de multitasking. Astazi, exista aplicatii prin care poti controla de la distanta echipamentele electronice printr-o simpla tastare pe telefon. Telefonul devine astfel un mijloc de control si comanda a caselor inteligente.
Locatie, locatie, locatie
Amplasamentul locuintei este foarte important. Casa in care va locui o persoana din generatia millennials trebuie sa fie in apropierea celor mai importante centre comerciale, a mijlocelor de transport in comun si a spatiilor verzi. Comoditatea si confortul sunt aspecte pe care persoanele din aceasta generatie urmaresc sa le aiba in noua locuinta. Iar diversitatea activitatilor de care acestia pot beneficia in imediata apropiere a casei reprezinta un avantaj.
Open space
Pentru multi dintre noi un apartament decomandat este ideal. Insa cei din generatia millennials, prefera spatiile semidecomandate pentru maximizarea spatiului. Un apartamanet cu living open space este refuzat de cei mai multi dintre noi din diferite considerente. Dar pentru cei din generatia millennials acest tip de compartimentare le surade oferindu-le posibilitatea de aranjare dupa bunul plac. Spatiul aerisit, luminozitatea crescuta si efectul vizual de camera spatioasa sunt doar cateva avantaje ale unui spatiu open space.
Iubitori de natura
Constienti de gradul de poluare al naturii in momentul actual, generatia millennials pretuieste natura. Mai mult, acesti sunt implicati in diferite proiecte si actiuni de protejare a naturii. Daca exista spatii verzi, indiferent de gradul de amenajare, in vecinatatea locuintei, acest lucru va fi un avantaj spre deosebire de alte locuinte. O noutate o reprezinta terasele suspendate construite deasupra blocurilor, la ultimul etaj. Terasa va deveni un loc de recreere si destindere pentru aceasta generatie.
Tur virtual
Chiar si modalitatea de prezentare a ofertelor imobiliare pentru aceasta generatie a evoluat. Exista aparate de utlima generatie care pot surprinde intreaga locuinta si cu ajutorul carora se poate realiza un tur virtual. Acest lucru ne reaminteste de cele mentionate la punctul 3, si anume, faptul ca aceste tuturi vituale permit vizionarea unei case de la distanta. Un alt aspect important urmarit de cei din generatia millennials este calitatea pozelor de promovare a imobilelor. Noi va sfatuim sa investiti in acest aspect!
Acum ca esti familiarizat cu tot ce tine de cautarile generatiei millennials si te-ai identificat cu aceste caracteristici, noi te asteptam in agentia noastra. Agentii de la Napoca Imobiliare au numeroase oferte printre care si cele potrivite pentru tine!